راهنمای پسرانه سایت پاپلی برای رفع موهای زائد بدن + ®محصولات منتخب®

راهنمای پسرانه سایت پاپلی برای رفع موهای زائد بدن

  • 7 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

✎ تعداد کمی از گرایش‌های آراستگی مانند «مقایسه‌سازی» عمل کرده‌اند. با وجود انبوهی از افراد مشهور و ورزشکار فوق العاده موفق، چیزی که یک دهه پیش به عنوان یک مد شروع شد، اکنون به طور محکم در رژیم های آرایش روزمره مردان گنجانده شده است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید موهای بدن خود را بردارید. شاید بدون آن احساس تمیزی، خنک‌تر و شاداب‌تر می‌کنید، یا شاید ظاهر و احساس یک بدن صاف را دوست داشته باشید.

البته ماناسکیپ اجباری نیست: اگر موهای بدنتان را همانطور که هست دوست دارید، آن را رها کنید. اما اگر به دنبال خداحافظی با موی بدن خود هستید، ما شما را مورد راهنمایی قرار داده ایم.✉

مورد 1 از 6 اصلاح

اصلاح بهترین راه حل ساده برای موهای ناخواسته است. از این گذشته، تقریباً در هر جایی از بدن می‌توانید اصلاح کنید، از چانه تا ساق پا.

جوانب مثبت: این ساده ترین و ارزان ترین روش از بین بردن موهای زائد برای مردان است. تنها چیزی که لازم است یک تیغ یا ژیلت، یک دستمال کرم اصلاح و – بسته به ناحیه مورد استفاده – یک اعصاب فولادی است. نتایج به اندازه سایر روش ها ماندگار نخواهد بود، اما می توان آن را در خانه انجام داد و تا زمانی که رشد مجدد نداشته باشید، پوست شما فوق العاده صاف خواهد بود.

معایب: مانند صورت شما، بزرگ‌ترین خطر، سوراخ شدن پوست است، بنابراین مناطق حساس‌تر نیاز به ناوبری دقیق دارند. از آنجایی که شما به جای بیرون کشیدن موها را از روی سطح برش می دهید، رشد مجدد خارش دار مانند موهای رشد کرده یک خطر است. متخصصان می گویند: همچنین به یاد داشته باشید که اصلاح می تواند باعث تحریک، سوختگی با تیغ و تغییر رنگ شود و پوست را مستعد جوش کند.

کوتاه کردن موها با ریشه یا گیره مو قبل از استفاده از تیغ، تراشیدن در جهت رشد مو و استفاده از مومیایی یا لوسیون برآمدگی بعد از اصلاح همگی می توانند کمک کننده باشند.

بهترین برای: زیر بغل، سینه، شکم، پاها و ناحیه شرمگاهی. تراشیدن بازوها، انگشتان پا، باسن، بند انگشتان و شانه‌ها ایده خوبی نیست، زیرا می‌تواند ناخوشایند باشد، به غیر از خارش، نوک‌های تیغ مانند مو ایجاد می کند.

دردناک است؟: فقط در صورتی که با عجله کارها را انجام دهید، از تیغه های صاف استفاده کنید یا تیغ خود تراش. همیشه هوشیار بتراشید، تنها چیزی است که می گوییم. اگر اندام تناسلی خود را اصلاح می‌کنید، ابتدا مقدار زیادی آب سرد بپاشید تا سطحی سفت‌تر و صاف‌تر داشته باشید – و مطمئن شوید که به آرامی حرکت کنید.

هزینه: قیمت یک تیغ و مقداری ژل اصلاح. تیغ مردانه ژیلت گزینه خوبی است، زیرا برای پوست های حساس ساخته شده است.

مورد 2 از 6 استفاده از دستگاه تریمر (اصلاح مو، موزر)

آیا می خواهید موهای بدن خود را به جای پاک کردن کاهش دهید؟ پس خود را به دستگاه تریمر مسلح کنید.

مزایا: می‌توانید موها را کوتاه کنید و همچنین آن‌ها را بردارید و به کنترل کامل ظاهر آن‌ها مبادرت ورزید ، و از بین بردن موهای روییده و تحریک پوست راحت‌تر خواهد بود. شما می توانید آن ها را در خانه نگهداری کنید و با طول های مختلف مو نیز آزمایش کنید. علاوه بر این، تریمرها برای استفاده مفید هستند و بسیاری از آنها ضد آب هستند، بنابراین می توانید زیر دوش اصلاح کنید. آنها مقرون به صرفه هستند، به خصوص اگر یک دستگاه چند منظوره بخرید که می تواند روی سر و ریش نیز استفاده شود.

معایب: نتایج به اندازه یک تیغ مرطوب نزدیک نخواهد بود و نه به اندازه اپیلاسیون، کرم های موبر، لیزر یا شکرک زدن دوام نخواهد داشت.

بهترین برای: زیر بغل، سینه، شکم و ناحیه شرمگاهی.

دردناک است؟: دستگاه‌های نظافت بدن امروزی طوری طراحی شده‌اند که حتی زمانی که به حساس ترین قسمت‌ها برخورد می‌کنید، بریدگی یا خراش ندارند. با این حال، بیش از حد راحت نباشید – هنوز مراقبت لازم است.

هزینه: قیمت دستگاه تریمر برقی صورت و بدن مردانه مناسب و ارزان است.

پیشنهاد:
راهنمای خرید فر کننده و بیگودی مو

مورد 3 از 6 اپیلاسیون

یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های رفع موهای زائد، اپیلاسیون شامل استفاده از موم گرم روی موها با استفاده از کاردک قبل از جدا کردن موم توسط درمانگر به همراه موها است. به نظر بدتر از آن چیزی است که هست.

متخصصان می‌گویند: «با اپیلاسیون، پوست حدود چهار هفته صاف می‌ماند، در حالی که با اصلاح یا کرم‌ها فقط برای چند روز صاف می‌ماند». علاوه بر این، احساس نرمی ابریشمی به جای می‌گذارد که اکنون مردان به آن علاقه دارند. علاوه بر این، از آنجایی که مو از ریشه برداشته می شود، در انتها مو نرم و ظریف به جای موهای قدیمی رشد می کند، بنابراین خارش کمتری خواهد داشت. اگر موهای ضخیم و مقدار زیادی از آن دارید، اپیلاسیون گزینه خوبی است.

معایب: می تواند چشم را آب بیندازد. شما می توانید آن را در خانه انجام دهید، اما این کار توسط یک متخصص بسیار بهتر است، که زمان و هزینه می برد. همچنین باید تا 24 ساعت بعد از هر چیزی که باعث تعریق زیاد می شود اجتناب کنید.

بهترین برای: تقریباً همه جا. البته پشت و ناحیه تناسلی محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مشتریان هستند.

دردناک؟: عبارت “بدون زحمت، بدون سود” را شنیده اید؟ خب، این ممکن است برای اپیلاسیون نیز ابداع شده باشد. دردهای بدتری وجود دارد، اما اشتباه نکنید – اما نتیجه چشم گیر است. درد زودگذر است، هر چند، و هر کس آستانه متفاوتی دارد. یک متخصص می‌گوید: «باور کنید یا نه، برخی از مردان در طول درمان‌های اپیلاسیون به خواب می‌روند. “اگر بیش از حد مو ها کوتاه باشد، ناراحتی بیشتر می شود، زیرا مجبور می شوم چندین بار آن ناحیه را طی کنم تا موها از ریشه خارج شوند.”

هزینه: حدودا ارزان برای هر نوبت وکس تمام بدن.

مورد 4 از 6 شیره زدن

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های رفع موهای زائد (که تصور می‌شود در مصریان باستان رایج بوده است)، شکرک زدن شامل استفاده از خمیر چسبناکی است که از شکر، آب و لیمو تشکیل شده است که به مو می‌چسبد و به روشی مشابه اپیلاسیون کنده می‌شود.

مزایا: از آنجایی که شکر به پوست نمی‌چسبد، اغلب باعث تحریک کمتر می‌شود، و برای مردانی که پوست حساسی دارند عالی است، و از آنجایی که موها از ریشه برداشته می‌شوند، برای مردانی با موهای مجعد که مستعد رشد دردناک هستند ایده‌آل است.

این تکنیک همچنین اجازه می دهد تا مناطق بزرگتر را به یکباره انجام دهید، و از آنجایی که مبتنی بر آب است، به راحتی نیز شسته می شود. رامیرز می گوید: “مزایای آن مشابه اپیلاسیون است با این تفاوت که شکر استفاده شده خالص و ارگانیک است و مردان اغلب آن را به موم گرم یا برچسب سریع ترجیح می دهند.”

معایب: روشی تخصصی‌تر از اپیلاسیون، بهتر است به یک متخصص سپرده شود – و پیدا کردن فردی که می‌داند چه کار می‌کند بسیار مهم است، زیرا قند زدن به‌طور بد می‌تواند پوست را بسوزاند.

بهترین برای: زیر بغل، سینه، پاها، ناحیه شرمگاهی، پشت، باسن، شانه ها، بازوها، انگشتان پا و بند انگشتان.

دردناک است؟: شکر زدن معمولاً نسبت به اپیلاسیون دردناک‌تر در نظر گرفته می‌شود، اما موها هنوز از ریشه کنده می‌شوند… بنابراین مطمئناً بدون درد نیست.

هزینه: از آنجایی که این روش درمانی تخصصی تر از اپیلاسیون است و متخصصان کمتری وجود دارد، اغلب گران تر است و هزینه ها بسته به سالن متفاوت است.

حذف مو های زائد

مورد 5 از 6 کرم های موبر

کرم‌های موبر از اواسط دهه 1800 وجود داشته‌اند، اگرچه خوشبختانه دیگر از موادی مانند آرسنیک و آهک زنده استفاده نمی‌کنند (و شما فکر می‌کنید پارابن‌ها مضر هستند). “آنها با حل کردن ساختار پروتئینی مو کار می کنند و به آنها اجازه می دهند در سطح پوست مالش داده شوند.”

مزایا: استفاده سریع و آسان (شما به سادگی استفاده کنید، بگذارید چند دقیقه بماند و سپس دوش بگیرید) کرم های موبر برای مناطقی که تیغ ها نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند عالی هستند و هیچ گونه رشد مجدد خاردار وجود ندارد. کرم ها نیز ارزان هستند و نتایجی را ارائه می دهند که ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح دارند.

معایب: از بین بردن موهای زائد با کرم ها به اندازه اپیلاسیون یا شکرک زدن دوام نمی آورد (موها بعد از چند روز رویش می کنند)، و کرم ها می توانند باعث تحریک پوست در برخی از مردان شوند، به خصوص اگر آنها را برای مدت طولانی تر روی پوست نگه دارید. دستورالعمل می گوید (توصیه می کند قبل از استفاده روی بازوی خود یک تست پچ انجام دهید.) مهمتر از همه، شما نمی توانید آنها را در هر جایی استفاده کنید.

بهترین برای: زیر بغل، پاها، بازوها، انگشتان پا، بند انگشتان، شانه ها، پشت، سینه و شکم.

دردناک است؟: فقط در صورتی که دستورالعمل های روی بسته را رعایت نکنید یا به هر یک از مواد تشکیل دهنده حساسیت دارید، به همین دلیل است که انجام این کار برای آزمایش پچ مهم است.

هزینه: یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌های حذف موهای زائد،

مورد 6 از 6 لیزر موهای زائد

این روش یک شکل دائمی‌تر از بین بردن موهای زائد است که از لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های مو که مو تولید می‌کنند استفاده می شود، در صورت موفقیت، توانایی فولیکول‌ها برای تولید موهای جدید را از بین می‌برد. می توان از آن برای نازک کردن موهای بدن و همچنین از بین بردن آن استفاده کرد.

مزایا: “لیزر موهای زائد، زمانی که به درستی اجرا شود، می تواند نتایج دائمی داشته باشد، در حالی که اپیلاسیون و اصلاح موقتی است و می تواند باعث تحریک و رشد موهای زائد شود.” همچنین برای افراد که به دنبال حذف دائمی موهای زائد هستند خوب است.

معایب: علاوه بر هزینه و این که باید توسط یک متخصص انجام شود، ممکن است چندین جلسه لیزر موهای زائد مورد نیاز باشد. به علاوه، برای همه مناسب نیست. یک متخصص توصیه می کند قبل از انجام این کار تحقیقات خود را انجام دهید، می گوید: “لیزر موهای زائد روی همه انواع پوست کار می کند، اما روی موهای روشن مانند بلوند، قرمز یا خاکستری کار نمی کند، زیرا لیزر به رنگدانه ها و ملانین مو جذب می شود.” درمان و آزمایش یک پچ آزمایشی برای دیدن آثار و احساس آن خیلی مفید خواهد بود. برای مناطق خالکوبی شده نیز مناسب نیست.

بهترین برای: همه نواحی به جز ابروهای داخلی به دلیل نزدیکی به ناحیه چشم.

هزینه: قیمت زیادی برای هر جلسه ولی با تخمین روش های دیگر که به صورت مرتب باید انجام شوند می تواند مقرون به صرفه باشد.

محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید فر کننده و بیگودی مو

اگر به دنبال یک فرکننده جدید هستید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد، از اتو فر کننده و بیگودی تا موادی مانند […]

چگونه موهای خود را به صورت فر حالت دهیم؟ – نکات کاربردی

برای مراقبت کامل از فر موهای خود، باید یک روال مراقبت از موهای فر را با ترفندها و مدل های […]

5 روش برای صاف کردن (اتو کشیدن) موهای خود، مانند یک حرفه ای

✎ علاوه بر لاغری صورت، موهای صاف دوست داشتنی، براق، زرق و برق دار و انعطاف پذیر هستند. جای تعجب […]

12 کاری که قبل و بعد از لیزر موهای زائد باید انجام دهید

لیزر موهای زائد به سرعت در حال تبدیل شدن به جایگزین جدیدی برای دستیابی به پوستی بدون مو و صاف […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه