راهنمای خرید فر کننده و بیگودی مو + ✍با کیفیت ترین محصولات

راهنمای خرید فر کننده و بیگودی مو

  • 7 شهریور 1401
  • 0 نظر
  • admin

اگر به دنبال یک فرکننده جدید هستید، گزینه‌های مختلفی وجود دارد، از اتو فر کننده و بیگودی تا موادی مانند تیتانیوم و سرامیک.✆

✍محصولات به جزئیات زیادی در مورد اینکه چگونه و چرا برای موهای شما خوب هستند می پردازند که می تواند گیج کننده باشد. برای ساده‌تر کردن کارها، راهنمای خرید بیگودی مو را ارائه کرده‌ایم.

راهنمای خرید فرکننده مو

واقعیت این است که بیشتر ملاحظاتی که در مورد خرید فر کننده مو انجام می دهید به موهای شما، بافت آن، طول و نوع فرهایی که می خواهید بستگی دارد. با توجه به آنچه گفته شد، بیایید دقیقاً به مواردی که باید هنگام خرید فرکننده مو در نظر بگیرید، بپردازیم.

مواد

وقتی صحبت از مواد بیگودی مو به میان می آید، شما 4 گزینه اصلی دارید.

  • سرامیک

این گزینه محبوب ترین است. این ماده خوبی است زیرا می تواند حرارت را به طور یکنواخت پخش کند تا موهای شما صاف شود و آنها را درخشان کند. آنها با گرم کردن موهای شما از داخل به بیرون کار می کنند و انتقال حرارت سریع است که به حفظ رطوبت و کاهش آسیب کمک می کند.

این یک ماده عالی برای موهای نازک است که برای فرهای با دمای بالا مناسب نیست. اگر به سراغ سرامیک می روید، مطمئن شوید که این کار را به جای پوشش سرامیکی برای صفحه سرامیکی انجام می دهید، زیرا آنها به خوبی یا قابل اعتماد نیستند.

  • تیتانیوم

تیتانیوم رایج ترین ماده فر کننده مو در بین آرایشگران حرفه ای است. این به دلیل ماهیت بادوام و سبک آن است که می تواند دمای بالا را برای مدت طولانی تری حفظ کند. گرمایش سریع ارائه می دهد، اما گرما از بیرون به داخل منتقل می شود، به این معنی که منحنی گرمایی برای استفاده از این فر کننده ها وجود دارد.

در دستان نامناسب، به مرور زمان باعث آسیب مو می شود. تیتانیوم برای فر کردن موهای ضخیم تر که می توانند دمای بالا را حفظ کنند، بهترین است.

  • تورمالین

این ماده سنگی باورنکردنی یون‌های منفی ساطع می‌کند تا با یون‌های مثبت موجود در موهای شما واکنش نشان دهد و تعادل ایجاد کند. این به مبارزه با موهای خشک، کدر یا وز کمک می کند. برای موهای غیرقابل کنترل و ضخیم تر عالی است. فرکننده های تورمالین برای تبدیل چنین موهایی به موهایی صاف، براق و قابل کنترل عالی هستند.

  • روکش طلا

اتوهای بیگودی با روکش طلا می توانند دمای بالا را برای مدت طولانی تری تحمل کنند. این آنها را برای موهای ضخیم و کلفت ایده آل می کند، اما توصیه نمی شود زیرا گرما را به طور یکنواخت متعادل نمی کنند. به همین دلیل است که آنها یک ماده معمولی برای فرکننده مو نیستند.

فر کننده مو

اندازه میله فر کننده

اندازه میله تعیین می کند که بیگودی شما در یک زمان چقدر مو را می تواند نگه دارد، به این معنی که بسته به طول و بافت شما می تواند مدل فرهای شما را تعیین کند.

  • 3/4 اینچ

این اندازه میله کوچک به این معنی است که بیگودی برای حلقه های ظریف گزینه خوبی برای افراد ظریف و مو کوتاه است. با این حال، می‌تواند برای افرادی با موهای فر طبیعی با هر اندازه‌ای تعریفی اضافه کند، زیرا می‌توانند از آن برای روتوش و شاداب کردن فرهای طبیعی خود استفاده کنند.

  • 1 اینچی

این اندازه میله فر کننده برای طیف وسیعی از طول و بافت مو مناسب است. برای هر کسی که می خواهد بافتی برای هر طول مو ایجاد کند عالی است. اگر بخواهند تغییری را اضافه کنند، افراد مو کوتاه می توانند از این مزیت استفاده کنند.

  • 1/2 1 اینچ

این اندازه میله برای افرادی که موهای بلندتری دارند بهترین است زیرا می تواند موهای بیشتری را برای گرم کردن یکنواخت نگه دارد. همچنین برای ایجاد موج های شل عالی است و می تواند ظاهری نرم و دمیده برای موهای کوتاه تر ارائه دهد.

پیشنهاد:
12 کاری که قبل و بعد از لیزر موهای زائد باید انجام دهید

نوع بیگودی

نوع بیگودی برای سهولت استفاده به اولویت بستگی دارد.

فرکننده سنتی دارای یک گیره برای نگه داشتن موهای شماست و در حین فر کردن موهای شما سر جای خود قرار می گیرد. برای مبتدیان توصیه می شود، زیرا استفاده از آن آسان تر است. شما به راحتی می توانید فرهایی مانند امواج ساحلی، گلم هالیوود و امواج نرم ایجاد کنید.

آرایشگران حرفه ای اغلب انبرهای فرکننده مانند انبر فرکننده GHD را ترجیح می دهند، زیرا کنترل بیشتری را ارائه می دهند و گرما را به طور مساوی توزیع می کنند.

این نوع بیگودی مو فاقد گیره است و در عوض به شما این امکان را می دهد که قسمتی از موهای خود را دور میله بپیچید. اگر انتهای آن آسیب دیده باشد، این گزینه عالی است زیرا می توانید با نپیچاندن آنها به دور بشکه آنها را از گرما دور نگه دارید.

این برای ایجاد موج هایی با ظاهر طبیعی یا موج های ساحلی شلخته که موهای شما را کمی نامرتب نشان می دهد عالی است.

پیشنهاد:
چگونه موهای خود را به صورت فر حالت دهیم؟ - نکات کاربردی

تنظیمات گرمایی

به خصوص اگر می خواهید از آسیب دیدن موهای خود جلوگیری کنید، باید تنظیمات گرما را در نظر بگیرید.

  • حرارت کم

این تنظیم برای موهای نازک، ظریف یا تحت درمان با مواد شیمیایی عالی است زیرا آنها مستعد آسیب گرمایی هستند.

  • گرمای متوسط

این دما برای اکثر موها، به خصوص موهای با ضخامت متوسط یا سالم، ایده آل است.

  • حرارت بالا

تنظیمات حرارت بالا برای همه مناسب نیست زیرا به راحتی می توانند به موهای شما آسیب بزنند، به خصوص در طولانی مدت. روی موهای ضخیم، درشت یا فر که می‌توانند دمای بالاتر را حفظ کنند، عالی عمل می‌کند، اما باید سریع کار کنید زیرا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض حرارت زیاد آسیب می‌زند.

نتیجه کلی

فر کننده مو یک وسیله عالی برای داشتن است و با استفاده از اندازه بیگودی مناسب می توانید ظاهر خود را کاملاً تغییر دهید. اگر از راهنمای ما پیروی کنید، به راحتی بهترین فر مو را پیدا خواهید کرد که با طول، بافت و نوع فرهایی که می خواهید انتخاب کنید، مناسب است.

توصیه می‌کنیم فقط برندهای معتبری را انتخاب کنید که فرکننده مو تولید می‌کنند که از مواد باکیفیت و محصولاتی با ماندگاری طولانی اسنفاده می‌کنند تا کار را آسان‌تر کنند.

محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای پسرانه سایت پاپلی برای رفع موهای زائد بدن

✎ تعداد کمی از گرایش‌های آراستگی مانند «مقایسه‌سازی» عمل کرده‌اند. با وجود انبوهی از افراد مشهور و ورزشکار فوق العاده […]

چگونه موهای خود را به صورت فر حالت دهیم؟ – نکات کاربردی

برای مراقبت کامل از فر موهای خود، باید یک روال مراقبت از موهای فر را با ترفندها و مدل های […]

5 روش برای صاف کردن (اتو کشیدن) موهای خود، مانند یک حرفه ای

✎ علاوه بر لاغری صورت، موهای صاف دوست داشتنی، براق، زرق و برق دار و انعطاف پذیر هستند. جای تعجب […]

12 کاری که قبل و بعد از لیزر موهای زائد باید انجام دهید

لیزر موهای زائد به سرعت در حال تبدیل شدن به جایگزین جدیدی برای دستیابی به پوستی بدون مو و صاف […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه